Page loading

loading icon
+ 48 884 355 133 pdp_centrum@wp.pl

OPEN POLE W SOBOTY

OD 9.05 RUSZAMY Z OPEN POLE W SOBOTY!!!! OD 13.00-16.00 STUDIO JEST DO WASZEJ DYSPOZYCJI ZAPRASZAMY WSZYSTKIE FANKI POLE DANCU KTÓRE CHCĄ POTRENOWAĆ ZARÓWNO Z NASZEGO STUDIA JAK I INNYCH.! OSOBY POSIADAJĄCE KARTĘ MULTISPORT WCHODZĄ NA KARTĘ, POZOSTAŁYCH OBOWIĄZUJE...

Art Pole Dance w Gdańsku

Martyna Dominikowska nasza instruktorka 10.04 2015 wywalczyła pierwsze miejsce na mistrzostwach Art Pole Dance w Gdańsku w kategorii PROFESJONALISTKI. Zapraszamy do naszego studia na szkolenia z Mistrzynią...

POLE DANCE Ipolephoto

Zajęcia dla osób początkujących są przeznaczone dla osób, które nigdy nie miały do czynienia z Pole Dance. Mają na celu wzmocnienie mięśni wykorzystywanych w póżniejszych akrobacjach. Nauka chwytów, spinów, wejść oraz podstawowych pozycji odwróconych to zakres figur podstawowych poziomu I.

 

POLE DANCE II

Zajęcia dla osób, które opanowały podstawy poziomu I swobodnie czuje się w pozycjach odwróconych, a także rozciągniecie ciała jest ponad przeciętne. Poziom na na celu maksymalne wzmocnienie sily, wprowadzenie elementów na rurce obrotowej, lączeie pierwszych trików oraz nauke trudniejszych akrobacji.

 

polephoto

POLE DANCE III

Zajęcia dla osób, które opanowały wcześniejsze poziomy. Koordynacja, siła a także plastyka ciała jest na bardzo wysokim poziomie. Wymagające figury statyczne, plynne przejscia, combosy, dropy i spiny a także perfekcyjne opanowanie rurki obrotowej to nieliczne warunki które trzeba spelnić by osiagnąć mistrzowski poziom.

Jest nieodzownym elementem profesjonalnego treningu Pole Dance i nie tylko. Ma na celu zwiększenie eleatyczności mięśni, zmniejszenie odczucia ich sztywności, a przede wszystkim wzrost gibkości dynamicznej czyli zwiększenie zakresu ruchu w stawach co wplywa na podniesienie naszej sprawnosci fizycznej.

Interwałowy trening wysiłkowy maksymalnie wzmacniający silę i płynność . Jest to połączenie crossfitu i power pola. Stacje oraz ćwiczenia wykorzystują pożądane partie mięśni, które najbardziej się nam przydają w późniejszych trikach. Zajęcia dla osób, które nie muszą się wzmocnić a przede wszystkim dla tych którzy nie boją się zmęczyć.

Koordynacyjny, aerobowy trening kobiesości. Zmysłowe układy choreograficzne z wykorzystaniem rurki rozwija świadomość własnego ciała i plynność ruchu.

ul. Zgoda 5
00-018 Warszawa

e-mail:
pdp_centrum@wp.pl

telefon:
+ 48 884 355 133

8 + 4 =